onsdag 16 december 2009

snöööö

Hemma för dagen, jag är såå trött. Tungt när det är så mycket snö för det betyder att alla barnen på dagiset har hundra extra klädesplagg som ska läggas på och sen som ska av för några timmar och sen på igen :P Men det är kul, de är så söta när de går där omkring som påpackade korvar och bara nästippen och ögonen tittar ut genom mössan. tss.
Nåå nu ska jag laga nått att äta åt mej och laga lite julkort och sen tror jag att jag tar en springtur på springmattan medans jag kollar serier, låter prima! och såå tjaa måste vi städa lägenheten ikväll,. mera trist men måste göras!
Senare kommer också en till Sara hit, hon ska övernatta hos oss tills fredagen eftersom hon har några tenter här i vasa.


Såhär mörkt och mycket snö var det i morse då jag cyklade iväg till dagiset.
Stjärnan som lyser i mitt rum där hem-hemma :) mysit.

Inga kommentarer: