måndag 7 december 2009

lördagsfirandet

Tjohop, ja ha vari lite dålig på att uppdatera på sistone, igår bestod min dag till största delen av att sova tillbaka min förlorade sömn av lördagsnatten, for och sova en 7 tiden ..
Lördagskvällen blev endå superkul! moffas 80 års middag var riktit trevlig och pammens 18 års firas blev sjukt bra! feelisen på topp hela tiden, dansade för fullt och Julia som var i arbetet vi melody lagade den bästa drinken åt mej och pammen! Var vid melody till stängningsdax, jag tyckte det gick så fort .. men nästa helg tar vi de pånytt då jag fyller! :D Konstit dedär, vissa gånger känns de som en evighet förrän melody stänger och vissa gånger hinner man knappt befinna sej på dansgolvet så är klockan halv 4 :o Nåjaa här är lite bilder fårn lördagen! :)


Pamela och Jag vid Melody :) <3>

Jonas och syster Isabella på middagen Och.. kusin Jonas och Lisa :)


Nu ska jag skriva färdig min tent och sen skicka in den, efteråt skall jag bedöma om jag är i skick för att fara till gymmet! chacha! :)

Inga kommentarer: