onsdag 9 december 2009

pipi

men heeey va kul, di skicka hem mej idag från dagiset redan klockan ett eftersom jag hostade så mycket och såg hängig ut, å de sant usch vad jag är förkyld! har hostat och hostat hela natten, stackars sara som int får sovd nå då ja för sånt oljud. Så nu är jag hemma och ska sätta på en film strax och bara viilaaa.. hatar att vara förkyld, hade ju tänkt mej på bodycombat idag men nehepps, de tykte inte min kropp att var en bra idé. Nåja man måste se det goda ur det onda, -jag får bara ligga å slappa nu och hoppas jag blir friskare! Men de brukar ju säga att man blir lätt sjuk av att vara med barn om man inte är van vid det, kan stämma faktist. Dels också för att barnen är ju också förkylda och att då ha dem i famnen hela dagarna gör ju inte saken bättre :)
Tjuhupp, bajdåå!

Inga kommentarer: