fredag 11 december 2009

fredagsmyys

Vila gör suusen! wuhu, e nästan frisk! Har nyss ätit goda pestosmårgåsar (pesto, soltorkade tomater och ost på en brödskiva och sen i ugnen!) och nu ska jag börja ställa mej sådär smått, tänkte meen sväng till syrrans ikväll och sen kanske en lite stund till netti med P om hon får färdigkalasat före jag är alldeles trött :)
Funderar lite hur jag ska fira min födelsedag imårgon, förstoss fyller jag ju på söndag men då brukar inte många vilja fira å såå förutom släkten så jag antar jag bjuder hit de närmaste vännerna på kaffe elr nått och sen kanske det blir melody på kvällen? får se, har faktist ingen aning vad jag vill.
Nu börjar det bli riktit kallt där ute, och jag hörde de lovat minus 20-30 till nästa helg?! wtf? hur skall man klara en sån kyla? det är ju jättelänge sedan det varit så kallt, man har ju vant sig med en ljum vinter nuförtiden å klimatet har förändrat såå, men tydligen kanske det ändras tillbaka?

Nu märker jag det här blir långt och tråkit så ska avsluta nu :) Ha en bra fredagskväll! Får see vem vinner Idol, jag tror Calle.. men Erik är bättre,elr är han? njä jag vet inte.. bryr mej kanske inte så mycket heller vem av de vinner. tss nåjaa chacha!

Inga kommentarer: