lördag 12 december 2009

födelsedagsfiras

huuh vilken stressig dag!! for till stan för att träffa pappa men sen behövde min syster smakråd till en julklapp, och så for jag och handlade med P och sen och äta väldigt god lunch vid Epoque med P och B, och sen impulsköpte skor till ikväll + smycken att lägga fast i skorna.. ooch nu har jag dukat fram tills mina vänner kommer hit på födelsedagskaffe och sen blir det att fara in till stan och se vad som händer :) Ska strax hoppa i duschen och börja laga mej. Allt folk som var i stan gjorde mig så stressad, alla vimlar hitoch dit och man vet inte vart man ska gå.. fyy vilken julstress!
Nu ska jag försöka lugna ner mej och se det positiva, jag ska ju firas ikväll vettja! Hoppas på en riktit trevlig kväll.
(Bloggen vill tyvärr inte acceptera att lägga till foton, så ni får se foton på skorna och från ikväll, imorgon :/ ) men bättre sent en aldrig. :)

Inga kommentarer: