måndag 7 december 2009

New Moon

Kom just hem från bio,New Moon, jag blev HELT såld! hade knappt några förväntningar fastän nästan alla har sagt den är sjukt bra, men det var den också! :D tyckte den t.o.m var bättre en Twilight,kanske därför jag inte hade så höga förväntningar eftersom jag inte var helt frälst i Twilight! I New Moon var det så mycke romantik mmm va hälit! Twilight tyckte jag var lite för överdriven och hade så lite känslor inblandade så den påverkade inte en så mycket men den här får 5 av 5 toasters! :) Robert Pattinson tycker jag också hade en mycket hetare roll i New Moon en i Twilight. Även om ni inte sett den rekommenderar jag den, rekommenderar också starkt filmen 2012! bra effekter och spännande!




Nu blir det natten för min del, godnatt där i kylan!

Inga kommentarer: