tisdag 27 november 2012

Vitsordet är ..

Nåjaa, då börjar daan vara på sticko! Det har varit en trevlig arbetsdag men huvudet hängde inte riktigt med, och jag känner att jag lider av sömnbrist från de senaste nätterna, och väldigt oregelbundna rutiner. Men inatt ska jag få sova en ordentlig natt, förhoppningsvis.

Dagens träning gick väldigt bra, tränade biceps och axlar, ibland har man bättre flyt än andra dagar. 
Och så ska jag säga den trevligaste nyheten för denna dag och kanske vecka och t.o.m månad, ... idag fick jag ett meddelande. Där stod det en kort rad av ord och en siffra. Det stod "Hej! Vitsordet är 4" OU MAJ GAAD, KAN NI FÖRSTÅ?!??! Malena och jag fick vitsord 4/5 för vårt lärdomsprov!!! Vi är helt otroligt nöjda! Vi var/är verkligen ett bra arbetsteam, vi gjorde hela arbetet och undersökningarna tillsammans och genomförde hela proceduren tillsammans, och klarade det galant! Jag är så sååå såååå glad!! :) Det var verkligen en stor lycka att få börja utbildningen och att Malena kom in på samma gång, kan inte föreställa mig hur det skulle ha blivit ifall Malena och jag inte skulle ha gått i samma klass. Tack för att DU Malena finns! Du är guldvärd! v


Vårt LP finns nu ute i cyberspacen om ni vill kika på det. Här är länken:

http://publications.theseus.fi/bitstream/handle/10024/49543/Nar%20orosmolnen%20vaxer.pdf?sequence=1

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då man sku ha komi sådär långt :P kollade snabbt på ert jobb och det såg mega intressant ut, måst ta mig tid å läsa de, e själv jätte intresserad av familjearbete ! :) grattis till er, fint jobbat ! :)

Anonym sa...

❤❤❤
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaah!
We did it!

/Malena