söndag 11 november 2012

Farsgubbarnas dag

Farsdag.. vilket firande, kändes nästan som om det var julafton. :) Började att fira R's pappa och därefter firade vi farsor i olika generationer från min sida. Det blev en hel del kaffande, ätande och prat. Hos morfars var ljudnivån en aning hög när systrar och kusiner med barn var där, fullt hus alltså. Och vi är nog inte släktet som sitter tystast måste jag säga. Men man inser hur härligt det är med många nära och kära omkring sig, vad skulle man göra utan alla dessa fina människor. Jag är så tacksam.

Min pappa, är brandman, han gillar att kocka mat åt andra, njuta av solen och värmen. Liksom jag älskar han att träna och allt som har med träning och sport att göra. Jag älskar min pappa, han har lärt mig att tro på mig själv och att jag kan bli vad jag vill.

Här är vi uppe 30 meter upp i luften med Skyliften vid Brandverket. :)

Inga kommentarer: