fredag 2 november 2012

Brunch och London

Började dagen med brunch hos systers. Gick till Fagerudds bageri och köpte nybakat bröd och grisar. Det är ju bara föör härligt att vara ledig och göra precis vad man vill :)

Och förresten, vetnivad? Jag åker till London inatt!! Blir hur kul som helst! Åker inatt ca kl.04,30 ner till Åbo och därifrån flyg till London!!

Åker med personalen från arbetet, jag har lyckan att få åka med! Vi ska på några studiebesök för att se hur det fungerar i London, samt lite shopping och annat kul ska vi väl också hinna med. Blir verkligen en upplevelse att åka dit, har inte varit dit tidigare.


Kommer hem på tisdag, så det blir lite uppehåll på bloggen sålänge, eftersom jag även har min telefon på service, har min gamla telefon i bruk (vilken endast typ går att ringa och skicka meddelanden med) Känner mig så utstängd från cyberspacen, inte tillgång till Instagram, Whatsapp eller facebook... känns hemskt, men på samma gång kanske lite nyttigt att vara utan en stund? ;)

2 kommentarer:

lina sa...

nu ha ja läst din blogg två sena nätter i rad när jag egentligen borde sova. Lyckliga vi som får ha dig med !! :) vi ses snart!h.llllina

Sabina sa...

haha, jaa blir såå kul! :))