onsdag 7 november 2012

LONDON

Nu är jag hemma, kom igårkväll. Och idag blev det en rutt till Vasa för att hämta vårt språkgranskade lärdomsprov.
London var heeelt underbart och otroligt mäktigt!! Kommer absolut att åka dit flera gånger. Synd nog gick dagarna så fort, det skulle ha funnits hur mycket som helst att se där! Går inte med ord att beskriva hur stort allt är, och foton kan inte fånga känslan eller proportionerna.

Hursomhelst fick vi uppleva mycket, t.ex äta Fish and Chips..
 Varit på West ham- Manchester city fotbolls match med ca 35 000 åskådare!!!

Fick känna hur det är att bo i ett riktigt orginellt London hus.. hur mysigt som helst!


Sovrummet med en stoooor säng :) men platta hård kuddar (jag som är van att sova med två stora fluffsiga kuddar)

En härlig pool inomhus som vi delade med andra lägenheter ...


Idylliskt ... mysiga hus och bamsestora träd..


....Och så får ni flera bilder imorgon :)

Jag har shoppat massor och sugit i mig så mycket doft, känsla och synintryck som jag bara kunde. London steg verkligen över mina förväntningar med allt :) Det var precis som på film! Åk dit ni som inte varit dit förut!

Inga kommentarer: