tisdag 1 februari 2011

Vi tar de en gång till

Och ett till nattskifte inatt. Gick och sov direkt jag kom hem imorse och vaknade halv 2 och åkte och drack några koppar kaffe till syster som fyller år idag! :)
Natten gick trots allt bra, jag var klarvaken tills klockan blev ca 4 då blev jag sömnig en stund och sen kändes de som om man va påverkad av nåt men de gick nog bra endå :) Men en sak som e dåligt e att di inte sänder ETT SKIT på tv under natten! enda som kom va Arkiv X altså hallåÅ!?

Tycker nattvakande är lite mysigt när de tyst och mörkt men föredrar nog dagsarbete endå.
Nåja nu ska jag inte tråka ut er längre.. ;)

2 kommentarer:

Sara sa...

Svar: De ska vi göra! :)

Haha, ja de e du :D Jaa, men de e ju sant.. minns int du den där kvällen då du plugga och va så stressa på mig då jag sku vis en massa skojigt hela tiden, haha ;P Så det var bra du föreslog att jag sku laga en blogg för nu har jag ju nånting att göra då jag e här ensam :)

Pisa sa...

Sabinaaaa :) spännande med nattskift, måste ju vara lite häftigt att prova på. Meeeen alltså du e ju hemma nuu i LA( Larsmo) så ja tänkt vi sku ju kuna ta kaffe na dag tå he passar för deeej :)