söndag 27 februari 2011

Så snabbt det går

Så, då var den helgen återigen över. Tragiskt snabbt har mitt sportlov gått och imorgon börjar jag på min nya praktikplats , Aurorahemmet, där jag skall vara 6 veckor. Blir verkligen intressant, man märker att man verkligen lär sig mycket från att vara på praktik.

Gårkvällen var skön, min pojkvän kom hit och hade med sig chips och dipp, sånna överraskningar gillar jag! ;) Så vi låg och kollade på film och prata, eller det var väl mest jag som prata genom hela filmen ska vi säga haha, brukar ha lite svårt att vara tyst under en film, måste lixom fundera högt om vad som händer i filmen :D

Nu måste jag rensa ur mitt klädskåp! har tänkt på det redan flera dagar, måste få mera rum och bort med skiten. Har också tänkt lägga en del av mina klackarskor till salu, men vet inte om det finns nån som är intresserad? Måste fundera ut någonting. Ha en fin dag! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va mums muffinsen såg ut:)! Vi med hade en lugn lördagkväll:), snart blir det bastubad o en Vallander film:)! LYCKA TILL IMÅRO PÅ PRAKTIKEN:)! Det går säkert fint! Trevlig kväll! Höres syssan! K!

Sabina sa...

muffinsarna kanske såg fin ut men di smaka faktiskt riktit fruktansvärt skit :D
Oj ni had en skön kväll då också!:) hoppas du böri bli frisk snart!Joo tack, blir nog spännande då man vet så lite om aurorahemmet. :) jees vi hörs! kram!

malena boren sa...

ja kanstzi e intresera åv na skoa om du har na fin ;)

Sabina sa...

hihi joo du har ju iaf sett några av di då du va hit men de va ju ganska läng sen :) men ja kan lägg upp nå bilder denhär veckan så får du sii! :) va har du fö nummer? ja har mest 37 men nå 36 å nå 38. :)

malena boren sa...

37 haar ja :)