onsdag 23 februari 2011

En annorlunda natt

Hej bloggen, ja vet jag är dålig på att uppdatera just nu men det känns som om jag har en period när jag är rätt ointresserad av allt som heter datorer. Därför. Men för att jag skall få skrivet mina händelser i mitt liv så tar jag och försöker på ett inlägg nu.
Inatt var en annorlunda natt. Jag sov över- hos min syster, för att testa på att sköta tvillingarna en natt, som är nu 3 månader. Så min systers man fick sova en ostörd natt på vinden och jag och syster sov i samma rum som tvillingarna för att mata dem med 3 timmars mellanrum.
Först var jag lite nervös för att klara av pappans plats men det gick bra, man blev alldeles varm om hjärtat då man lyfte upp de små mysiga trollen som log sömniga och ville ha sin varma mjölk. Självklart så matade jag den ena babyn med flaska eftersom jag inte producerar mjölk. Det var en trevlig natt men lite trött har jag nog allt varit idag. Men en sak vet jag säkert, barn vill jag absolut ha i min framtid.
Efter vi gjort dem i ordning på morgonen körde vi till stan för att luncha tillsammans med min pojkvän vid Saigon, mycket gott!
Nu måste jag försöka på att städa mitt rum innan mamma kastar ut mig! Trevlig kväll! :)

Inga kommentarer: