fredag 11 februari 2011

Thank God it´s friday!

Hej på er! Länge sen, svårt att hitta tid för blogg när man arbetar. Men hursomhelst, sjukt skönt med helg! Har redan köpt mitt godis, för idag är det godis dag- precis som alla andra dagar i veckan! :D
Ska fixa mej , äta, sen hoppa i bilen och köra till min pojkvän. Imorgon ska jag till kosmetologen på Ansiktsvård, fick presentkort av min pojkvän till jul och nu ska jag njuta av det! Och på söndag är det Idol!! Kan detta weekend bli bättre? :)

Igår sa mamma jag måste laga mat idag, så skulle fiffiga jag komma på något nytt och frågade henne om man kan laga stek maletkött och koka pasta, sen slå ihop det och lägga det i ugnen?! Jag var super nöjd över min smarta idé tills hon säger : Klart det går, det är ju makaronilåda... så ehm det är ganska svårt att komma på något nytt :D
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: