onsdag 5 oktober 2011

Lite shopping

Fett najsiga Jeans, halsduk och 3 par trusser! (allt från Gina tricot) :)

Är nu hemma från en 6-timmars arbetsdag. Efter jobbet kunde jag inte stå emot att tycka jag är värd nått nytt plagg, så jag gick och shoppade lite!! Hihi åhhh nu är jag lite lyckligare när jag vet att ett par uuursnygga jeans väntar på att få sätta sig på min rumpa, och att en mysig halsduk får lindas runt min nacke! :) VARFÖR ÄLSKAR MAN ATT FÅ NYA SAKER OCH HUR KAN MAN BLI PÅ SÅ BRA HUMÖR? :D

3 kommentarer:

Michaela sa...

vad härligt! jo det är bara bra här med :)
tack, och detsamma förresten! :)
kolla på du :D

Anonym sa...

Alltid lika ql med shopping!! Ser bra ut, häftigt med dragkedje detaljen:)! Jag beställde nya kuddar till vardagsrummet, me like! Fick en ny bok på posten igår, Hello Cupcake, ser lovande o smarigt ut;)! Ha en finfin daag! kram, syssan

Sabina sa...

hih jaaaa! :) men vi hann ju som sagt snacka här redan! :D trevli kväll till er där, ses ihelg! :) kram