måndag 10 oktober 2011

2 tillsammans är bättre än 2 på skilda håll





Så var det måndag igen. Natten var hemsk och jag har brottats med alla sorts drömmar. Men jag har åtmintone fått pallrat mig hit till arbetet. Denna vecka blir lite kortare eftersom jag är ledig på fredag! (WEE) Dessutom börjar nedräknig till sverigeresan!! Ska bli så himla kul att få ha myskväll med Alexia & Pammen, shoppa, sitta på café och massa annat skoj! :)



Igår blev det också restaurangmat, som avslut på helgen, vid O´learys! hur gott som helst. Men nu blir det studiemat då några dagar framöver.. Det är en sak som är lite trist med att bo ensam. Man äter ensam, och det tycker jag inte om. Man vill ju sitta och småprata och mumsa tillsammans med någon annan får då smakar ju maten alltid lite bättre. :)

Inga kommentarer: