måndag 28 juli 2014

Vackert

Såå Jakobsdagarna är nu över, vilket jag tycker känns riktigt skönt! Roligt har det varit men bra man får börja den nya veckan med vanliga rutiner och inte så mycke program. Väntar också på att denhär värmeböljan nångång sku vara över men den tycks hålla i sig. Fast nu har de lovat åska de närmsta dagarna,men hoppas oxo temperaturen åker ner en aning. Avskyr att städa och koka mat i trehundrafemtielva grader, man känner sig ofräsch dygnet runt! Men det jag tycker om med sommaren är att det finns så mycket mer man kan hitta på, och sommarkvällarna kan ju bara vara föör fina! :)

 
Är inne på mitt 2/3 nattskift och imoron efter att jag vaknat är det dags för benträning, sedan dra ett pass på gymmet och därefter systers kalas. Allt ska hinnas med på max 4h innan jag börjar jobbet igen, vilket jag tror blir liiite för tight. Så måste se ifall jag är tvungen att hoppa över kalaset.. Får ju ändå inte äta någon tåårta... Hihi. Nej nu blev jag hungrig! Snart matpaus! :) 

Inga kommentarer: