måndag 21 juli 2014

Nytt schema

Aaa, då är jag inne på mitt sista nattskift,slutar om ca 5h. Det har varit väldigt svårt att sova nu under dagarna när solen strålar för fullt och det är bastuvärme inne i lägenheten. 
Imorgon börjar mitt nya kost- och träningsschema (det byter varje månad),och jag är såå taggad att få köra igenom träningen imorgon!! Så kul med nya övningar! Och tänk att det redan gått 1 månad sedan jag startade schemat av  Team Trifinity,tiden går fort och mycket ska hända innan det är tävlingsdags! Sakta men säkert går jag framåt. Vi har nu offseason period ända tills ca 3 månader innan tävling, då kör vi igång med deff. Så just nu gäller det att öka muskelstyrkan, volymen och öka i vikt så att musklerna tillåts växa. Känner mej rätt tung och fyllig i kroppen men det känns bra! :)
Drar till gymmet imorgon direkt efter jag vaknat och därefter ska jag och V övernatta i villan då vi båda råkar vara lediga :) Ser så framemot en ny vecka med massa roligt program! 


Inga kommentarer: