måndag 2 maj 2011

Canceroperation på vår hund



Uhh vilken lång men endå kort dag idag! Steg upp 6 för att åka hit till Vasa, väntar på Malena som kommer efter mej 9 och vi åker som snälla barn till skolan och när vi väl är i klassrummet säger läraren att vi är lediga, så vi åker till Malenas för att prata strunt till klockan 13 när nästa lektion började. MEN asså tänk, vi skulle EGENTLIGEN HAFT SOVMORGON! Man blir så arg! Men jag orkar och vill inte vara arg för vi lever inte föralltid så nu ska jag sätta en chokladbit i munnen och vara glad :)

Och annars så kan jag andas ut lite, eftersom vår hund Demi blev opererad för sin cancerböld i magen i morse, de var oroliga för att hon inte skulle vakna upp från nedsövningen men det gjorde hon. Men när de väl höll på operera märkte de att cancern också fanns på mjälten, några muskler, livmodern och äggstockarna.. så hon blev av med halva magen. Hoppas bara på att hon reder sej och blir frisk igen :/ Tycker så synd om vår lilla söta Demi, vill vara hemma och paja henne på huvudet, men det får jag på onsdag. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag undrar varför du inte skriver någonting om din underbara pojkvän mera? Är du inte ihop eller vill du bara inte skriva om honom?

Är en trogen bloggläsare som är rädd för att ni inte längre är ihop.. ni är ju bara för söta ihop! Era barn skulle bli snyggare än David Beckham ;)

Sabina sa...

Hej på dej! :) Jahaa tror jag aldrig riktigt har skrivit så mycket "om" honom, mest "när" och "vad" jag gör med honom. Men vi är nog fortfarande tillsammans. Försöker att inte dra in nära och kära så mycket i bloggen eftersom man aldrig vet vem som läser.. Men tack i allafall för de fina orden om hur våra barn skulle se ut! :D