tisdag 12 april 2011

Tillbaka i Vasa

Hej på er! Nu ska ni veta att jag har matpaus så därför kan jag blogga för vetnivad, min mockula får jag INTE att fungera till min nya dator!! såå jag är utan internet och tv ända till nästa onsdag, altså ännu 1 vecka!! Såå tror det blir minimalt bloggande nu tyvärr :/




Iallafall är det roligt att vara tillbaka i Vasa, igår var hela desperate housewives (jag,Sarro,Malena och Anne) på powerwalk i 1,30h i solen, det var så härligt! Sen hade jag filmkväll med Sarro, vi kollade The fourth kind- inte såå bra, mest psyko.




Men nu måste jag käka min lunch (vi i vår skola måste ha med egen matsäck för att vi inte har någon restaurang eller café här i skolan längre.. jess jag har med ägg,tonfisk, äppel och morot haha! Ha en fin dag allihopa! :)

Inga kommentarer: