söndag 3 april 2011

Svar på några saker

Tre namn jag lyssnar till:
Sabina, Sabbi och Sääb

Någonting jag tycker om med mig själv:
Är oftast glad och social

Någonting jag inte tycker om med mig själv:
jag tänker och frågar för mycket

Detta är jag rädd för:
SPINDLAR!

Tre saker jag vill ha varje dag:
Något gott att äta, nån att umgås med, glädje

Tre saker jag absolut inte kan göra:
Jag kan inte gå på händerna i en timme, jag kan inte äta över 1 kg godis på en gång, jag kan inte köpa allt jag vill ha. tyvärr.:D

Detta tycker jag om att göra:
Skratta, träna, shoppa, mysa, umgås, laga mat, baka, sola, bada, festa, vara ledig Och myycket mer!

Detta vill jag göra just nu:
Få massa energi och fara ut på en riktit långlenkki men jag ee för trött

Bästa känslan:
Är att känna sig älskad,att älska, vara lycklig och må bra

Värsta känslan:
Att bli sårad psykiskt

Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Ärlig, förstående, ge kärlek, pålitlig, social och glad

Är jag kär just nu?
Självklart ee ja dee!

Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Flytta till ett eget nytt hus, gifta mig, få barn, resa m.m.

Min käraste ägodel:
Käraste ägodel.. då snackar vi tydligen inte om människor så då får det vara telefonen? nej datorn! Nej plattången nejnejnej jag vet inte :P

Något jag vill ha i present:
Ett klädpresentkort är aldrig fel, smycken, pengar..

Detta har jag på mig just nu:
Leggings och en Ginatopp

Favoritkläder:
Snygga tighta bekväma jeans med en snygg topp

Favorit djur:
hundar

Följande musikstilar tilltalar mig mest:
hip hop pop rap jaaa

Roligaste ämne i skolan:
typ nå med missbruk eller psykologi

Tråkigaste ämne i skolan:
socialpolitik?

En film jag älskar:
Dagboken och Gröna milen. Klassiker

Favorit tv-program?
Desperate housewives, how i met your mother, 2½ men, solsidan...

Favoritdoft:
Just nu Escada Magnetism

Detta äter jag gärna:
Tacos, Hamburgare

Dricker helst:
Vatten, Redbull sugarfree ;)

Favoritgodis:
Bara det är godis så är allt min favorit! :D

Hit vill jag gärna åka på semester:
Nån ö i medelhavet, Thailand

Färg på mina ögon:
Blågrå? ja vet int :P

Min längd:
165cm

Jag tror på:
Ödet, Gud, Hoppet

Jag spelar:
musik från NRJ just nu :P

Person jag beundrar:
Mamma

Så här bor jag:
I en lägenhet tsm med Sarro i Vasa under studieåret, och hemma i Larsmo med Mamma och hennes sambo

Antal döda krukväxter i hemmet:
Plastväxter kan inte dööööö ;)

Favoritfärg:
Vitt

Favoritcitat:
"jag tror, jag kan, jag vill"

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Kanske ansiktet eller rumpan

Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Typ 3 kilo mindre sku kanske göra allt lite bättre ;)

Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En leopard eller jaguar

Vilken är din favoritrestaurang?
Amarillo!

När badade du i en pool senast?
Förra sommaren då jag var till KOS med Robin och några vänner

Hur många barn vill du ha?
Om man får önska så blir de kanske 2 eller 3, men det kan man inte välja

Har du åkt moped någon gång?
Jaaa! Har ju t.o.m körd i diket med den oxo hehe

Har du busringt någon gång?
Jepp hehe åå de va skoj men ja var ju bara en liten busunge ;)

Har du fått felparkeringsböter?
Jaa de också grr

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej men jag skulle mycket gärna vilja hoppa nåt av de jaa

Chips eller popcorn?
chips

Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Robin, mat från Tinas grill, osthamburgare och franska

Är du bra på matlagning?
Japp de tycker ja att jag e ! :)

Klarar du att tanka själv?
Ehh joo

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Jepp vid Hemservice

Vad var det senaste du handlade?
En snygg väst och chips!

Har du kräkts offentligt:
Nångång joo men ni vet ibland kan man plötsligt bli sjuk ;)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag vet inte, men när jag såg Robin första gången föll jag pladask iaf, jag var såld direkt :)

Kan man vara vän med sitt ex:
Nja ja vet inte, inte nära vän iaf

Vad har du i din väska:
Plånbok, telefon, telefonladdare, smink, hårspray, kam, kamera,

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Snackar med Robin på telefon :)

4 kommentarer:

Sundströms ZOO sa...

hihi va bra så ja fick nåt att läsa ;) <3

Sabina sa...

hih jepp! :) men orka int ta alla 100 fö de sku ha tagi så förbaskat länge ;) <3

Josse sa...

hahhahha, blev påmind om tå du körd me moppen i diki tide i den branta kurvan vi runebergsalen.. :D:D

Sabina sa...

Josse: haha jaa påsant he gick vilt till tå :D sjukt hemskt! men man minns de verkligen! :)