tisdag 25 januari 2011

Biljetter köpta!

Nu har jag slutat jobbet för idag. Igår hade jag kvällsskifte och idag morgonskifte så man hinner inte med speciellt mycket där emellan förutom att äta och sova. Veckorna går så snabbt på praktiken, har varit halva tiden om nån dag.
Ikväll ska jag baka eller träna, eller bådeoch. Är supersnål på grädde. Och franska med dipp men inget av de har vi hemma.. och inget har jag att berätta heller ..
Förresten, Idolbiljetterna är nu köpta! Ska bli jättekul att få gå och höra på Idolerna den 13:e februari :) JEE!

3 kommentarer:

Karolina sa...

sv; Ja det är ju riktigt roligt att få känna igen någon av dom för en gångs skull :)

Ååf Finland, min syster älskar finnar ;) Du kanske kan skicka hit nån stilig man åt henne :P haha

Sara sa...

Svar: Joo, ska no fixa så det ser riktigt mysigt ut före jag tar nå bilder. ;) Jo, men nu är nog sängarna ilag fast int nån av di e framför fönstret och det ser bättre ut än före. du ska få se :D Jåå, ska verkligen hoppas det int blir en likadan vinter som ifjol, usch! :O Är nå så när frisk nu, bara lite snuvig. Ps. Jag saknar dej! Puss<3

Karolina sa...

sv; hehe ja gör det ;) Hon tycker finska är jättesexigt och så vill hon gifta sig med en finne så hon får ett snyggt efternamn :P