torsdag 26 februari 2015

The magic moment

wow.. alltså vilken energiskillnad på dagarna! Igår hade jag typ världens lägsta dag fastän jag bara hade ett cardiopass och vila från styrketräningen. Dock hade jag sovit dåligt natten innan, som kanske var boven i dramat. Jobbet rullade på bara jag fick kaffe med nån halvtimmes mellanrum. När jag väl kom hem damp jag ner i sängen och vilade en timme. Mot kvällen återfick jag lite krafter så vi veckostädade hemmet och drog sedan på kaffe till min systers. 

Fick en bra sömn inatt och kände mig utvilad. Kollade oxo vikten (även om jag försöker att bara checka vågen på måndag och fredag, men blev så nyfiken), och jaa.. en superbra morgonvikt på lägre än nånsin! Woop woop!
Rullade upp ur sängen och in i cardiokläderna. Bra energi och bra tryck i rumpan! sen.. det magiska ögonblicket.. då man haft ett bra pass, nyduschad och får sätta sig ner med sin frukost. OBESKRIVLIGT härlig känsla! Måste seriöst vara den skönaste moment man kan ha! En stor tallrik gröt med en hop russin, WF chokosås, ett gäng ägg och kaffe. Det ni! Underbart! 

Nu är det foodprep på gång och ikväll ett styrkepass och 30 min cardio efter det! Love it!! :) 

Inga kommentarer: