måndag 17 november 2014

Work hard and never give up!

Gokväll sockertoppar! Viiiilken intensiv dag det varit idag! Känns som om det gått flera dagar eftersom jag hunnit med så mycket. Steg upp tidigt och gjorde mig i ordning och packade mat och träningsväskan, plockade sedan upp Emilia och sedan körde vi iväg till Vasa. Där hade vi träff med vår coach Sara, vi körde ett tungt ben-rump pass och efteråt poseringstränade vi. Det var hur kul som helst, och träningen blir alltid så mycket bättre när man har en coach som står bredvid en och säger hur man ska göra och hur det ska kännas.
Mina ben och rumpan dog under det passet kan jag säga er! Sara var nöjd med våra poseringar och jag fick höra att jag har hittat min egen stil. Det var roligt att höra. Man blir ju så blind när man ser sig själv i spegeln och nöter poseringarna. Vi diskuterade också lite hur upplägget kommer se ut nu tills tävlingen. Redan nästa vecka byter vi schema och då börjar vi dra ner på kaloriintaget stegvis för att inte det ska bli för tufft några veckor innan tävling. Utan stegvis i bra takt dra ner kalorierna. Det känns spännande men samtidigt nervöst! :) Hursomhaver blir man alltid så taggad efter en träff med Sara, man fylls av en positiv känsla i hela kroppen!

Emilia och jag besökte oxo Fitnesstukku för lite påfyllning. Hoppade däremot över stadshoppingen eftersom våra plånböcker ville så. Så vi hämtade upp Lisa och körde sedan hem igen.
Kom hem och fick direkt sätta igång med storstädning av lägenheten igen, lägenhetsvisning imorgon, så inget val. Det ska vara rent och snygg! 

Efter det blev det en 30 minuters cardio utomhus, som tur ville Viktor joina mig, så det gick smärtfritt. Skönt med lite frisk luft oxo på köpet! 

Nu sitter jag i jobbet och ska avtjäna ett nattskifte innan mina ögon får blunda. Jag är fruktansvärt trött nu kan jag meddela er. Men vissa dagar blir mer intensiva en andra och då får man bara köra på!

Bjussar oxo på en riktigt suddig bild från idag, så går det när man ska försöka fota med darr i hela kroppen! :)

Inga kommentarer: