måndag 12 augusti 2013

Six Deuce

Har kommit hem från en helt fantastisk minisemester i sverige med Viktor. Vi bodde hos Pamela och Marios vilket var så himla kul eftersom man så sällan numera ser Pammen, så vi hann ta igen lite! :) Vi har shoppat mycket men insåg igår när jag packade upp att endast ett par tights är av "vanliga" kläder, och resten är träningskläder! :D Hittade helt enkelt inget fint av vanliga plagg att köpa eftersom det känns för sent att köpa sommarkläder och för tidigt för höstens inkomna kläder, men träningskläder är alltid färggranna, bekväma och så kul att köpa så det hittade man hur mycket som helst av! :) Byxorna på bilen är däremot inte från Swe utan de beställde jag på nätet innan jag åkte, Sixdeuce eller 62gear som de oxo hittas på, är ett par träningsbyxor av superkvalite! Och idag när jag värmde upp på löpbandet med dessa byxor och mina nya Nike Freerun kändes det som att jag skulle ha kunnat springa i evigheter, blodcirkulationen på topp och fötterna lindade som i grädde! Helt perfekt! Fick träningsmotivationen på topp igen! :) 

2 kommentarer:

Sophia sa...

Hejsan, trevlig blogg!

Skitsnygga byxor! Hade tänkt köpa ett par jag med, men tänkte fråga dig vad du har för storlek på dina? - och vad du har i vanliga fall? Hehe

Tacksam för svar!

Sabina sa...

Hejsan! Tack för din kommentar!
Jag har storlek M på mina byxor.. lite knepigt där eftersom de vid låren är nästan för små och vid midjan vill de rasa ner lite när jag springer. I vanliga fall har jag nog M på träningsbyxor och mellan 36-38 på vanliga byxor! :)