lördag 13 mars 2010

hard work work

Haloj! steg just innanför dörren, äntligen arbetsdagen över hehe, näe int ska jag klaga över att vara en dag i arbetet, bra att man har ett arbete så att man får in nå cash, och så får jag ju träffa sött och trevligt folk också :) Blev uppraggad av en turk vid kassan. När han och hans kompis skulle gå från cafét gjorde jag som jag gör åt alla kunder, nämligen ler och säger "tack och hej", och när jag gjorde det så gick jag på samma gång mot diskrummet och.. såklart den andra arbetaren kommer ut från rummet och jag går rakt i dörren.. gaah fyy såntdär som alltid händer så man helt klart ska göra bort sej. usch :P Det har varit jätte många kunder idag, fastän man trodde folk skulle vara ute och njuta av vädret som jag skulle ha gjort, kanske bra att inte alla är som mej :D (elr hur ninnu? :P ) haha. Nej nu ska jag hoppa i duschen, äta mamas pizza och börja fixa mej för ikväll, oklart ännu vad som händer. :)

Inga kommentarer: